Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τουρκία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τουρκία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Το πρόβλημα με τα βουλγαρικά φράγματα και τις πλημμύρες που προκαλούν πρέπει να επιλυθεί, δηλώνει ο Τούρκος υπουργός Δασών και Υδάτων

Στις καταστροφές που προκάλεσαν οι πλημμύρες στην Αδριανούπολη (Εντίρνε) από την υπερχείλιση του Έβρου, του Τούντζα και του Άρδα, που διέρχονται από τη Βουλγαρία και την Τουρκία, αναφέρθηκε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Δασών και Υδάτων της Τουρκίας, Βεϊσέλ Έρογλου.
Ο Τούρκος υπουργός είπε ότι συναντήθηκε με κατοίκους της Αδριανούπολης, οι οποίοι ανακοίνωσαν ότι θα καταφύγουν σε νομικά μέσα εναντίον της Βουλγαρίας, αν είναι αναγκαίο. 

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Το ΙΚΙΛ απειλεί την Τουρκία με επιθέσεις για το νερό του Ευφράτη

Οι τρομοκράτες του «Ισλαμικού Κράτους», σημειώνει η τουρκική εφημερίδα Αϊντινλικ, έχουν απειλήσει ευθέως την Τουρκία με βία, καθώς ορκίσθηκαν να «απελευθερώσουν» την Κωνσταντινούπολη, προκειμένου να ανοίξει εκ νέου το φράγμα στον ποταμό Ευφράτη, καθώς η ροή του νερού σε τμήματα ροής στη Συρία και στο Ιράκ είναι σε χαμηλό ρεκόρ.
Το φαινομενικό κλείσιμο των τουρκικών φραγμάτων στον Ευφράτη, είναι ιδιαίτερα δυσμενές για την τρομοκρατική ομάδα και ιδιαιτέρως για τη Ράκα, στη βόρεια Συρία που βρίσκεται σε αυτήν τη ζώνη. Αυτό δημιουργεί μια ανθρωπιστική καταστροφή, καθώς τα επίπεδα του νερού έχουν κατέβει στα χαμηλότερα σημεία στην κοντινή λίμνη του 'Άσαντ' (πνοή ζωής για τη Συρία).
Με έγγραφό του ο αντιπρόεδρος της πολιτοφυλακής του «Ισλαμικού Κράτους» προειδοποίησε την τουρκική κυβέρνηση ότι αν δεν ανοίξει το φράγμα στον Ευφράτη, η ομάδα θα αντιδράσει με «απελευθερωτική» πράξη στην Κωνσταντινούπολη.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Αλβανία : 4 υδροηλεκτρικοί σταθμοί πωλούνται σε Τουρκία

Την πώληση 4 υδροηλεκτρικών σταθμών στην τουρκική μεταλλοβιομηχανία Kurum International, ενέκρινε η αλβανική Βουλή στη διάρκεια της χθεσινής πολύωρης συνεδρίασής της, με 73 ψήφους υπέρ και 61 κατά αναφέρει η ιστοσελίδα aftonomi.gr.
Η Kurum International αναδείχθηκε πλέον και με την «βούλα» νικήτρια του διαγωνισμού για την απόκτηση του 100% των μετοχών των διαχειριστών των υδροηλεκτρικών σταθμών Ulez, Shkopet, Bistrica 1 και Bistrica 2. Οι δύο τελευταίοι σταθμοί οι οποίοι βρίσκονται στην Μπίστριτσα της Βορείου Ηπείρου διαθέτουν εγκατεστημένη ισχύ 22,5 MW και 5 MW, αντίστοιχα, και μέχρι σήμερα τροφοδοτούν με ρεύμα και περιοχές της βορειοδυτικής Ελλάδας.
Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς των τεσσάρων υδροηλεκτρικών σταθμών διαμορφώνεται στα 52,1 MW, αντιστοιχώντας στο 3,4% της συνολικής εγκατεστημένης ισχύος των υδροηλεκτρικών σταθμών στην Αλβανία.
Τα συμβόλαια για την απόκτηση του 100% των μετοχών των διαχειριστών (εταιρειών) των υδροηλεκτρικών σταθμών Ulez, Shkopet, Bistrica 1 και Bistrica 2 υπεγράφησαν από εκπροσώπους του υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Ενέργειας και της τουρκικής εταιρείας στις 11 Φεβρουαρίου 2013, έπειτα από την κυβερνητική απόφαση που ενέκρινε την τελική έκθεση της επιτροπής αξιολόγησης του διαγωνισμού, η οποία επέλεγε την Kurum ως νικήτρια της διαδικασίας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Σπάσαν τα νερά στον Εβρο

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που προκαλεί το νέο κύμα κακοκαιρίας σε διάφορες περιοχές της χώρας μας. Οι έντονες βροχοπτώσεις στη Δυτική και Βόρεια Ελλάδα προκάλεσαν την αύξηση της στάθμης των ποταμών Αλφειού και Εβρου αντίστοιχα, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός. Σοβαρές είναι οι ζημιές που καταγράφονται στη Δυτική Ελλάδα, κυρίως σε Ηλεία και Αχαΐα.
Σε κατάσταση ετοιμότητας έχουν τεθεί το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και οι υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Εβρου, ύστερα από την επικίνδυνη αύξηση της στάθμης των νερών του ποταμού Εβρου. Το κύμα κακοκαιρίας που έπληξε τις τελευταίες ημέρες την Τουρκία, τη Βουλγαρία και την περιοχή του Εβρου, είχε συνέπεια την αύξηση της στάθμης των παραποτάμων που εκβάλλουν στον Εβρο.
Ανοδος της στάθμης
Χθες το μεσημέρι, στο σταθμό του Πυθίου το ύψος του νερού μετρήθηκε στα 5,30 μ., δηλαδή δέκα εκατοστά πάνω από το όριο συναγερμού. Στους Κήπους η στάθμη έφτασε τα 4,75 μ., με όριο επιφυλακής τα 4,70 μέτρα, και στο Πέταλο τα 5 μ., με όριο επιφυλακής τα 5,60 μ.
Πλημμύρισαν καλλιέργειες παραπλεύρως του Αλφειού και του Ερύμανθου Πλημμύρισαν καλλιέργειες παραπλεύρως του Αλφειού και του Ερύμανθου Οπως έγινε γνωστό, λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων μεγάλοι όγκοι νερού έχουν συγκεντρωθεί στα φράγματα Ιβαΐλοβγκραντ και Στουντέν Κλάντενετς της Βουλγαρίας, όπου η πληρότητά τους ξεπέρασε το 100%, με συνέπεια την αποδέσμευση νερών από τους υπερχειλιστές.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Σε επιφυλακή για την άνοδο της στάθμης του Εβρου

Σε επιφυλακή για την άνοδο της στάθμης του Εβρου
Οι συνεχιζόμενες και έντονες βροχοπτώσεις που σημειώθηκαν τις τελευταίες ημέρες στην Τουρκία, τη Βουλγαρία και την περιοχή του Έβρου, είχαν ως συνέπεια την αύξηση της στάθμης των παραποτάμων που χύνονται στον Έβρο.
Το μεσημέρι, στον σταθμό του Πυθίου το ύψος του νερού μετρήθηκε στα 5,30 μ., δέκα εκατοστά πάνω από το όριο συναγερμού, στους Κήπους η στάθμη έφτασε τα 4,75 μ., με όριο επιφυλακής τα 4,70 μέτρα και στο Πέταλο τα 5 μ., με όριο επιφυλακής τα 5, 60 μέτρα.
Την ίδια ώρα, λόγω των βροχοπτώσεων, μεγάλοι όγκοι υδάτων έχουν συγκεντρωθεί στα φράγματα Ιβαϊλοβγκραντ και Στουντέν Κλάντενετς της Βουλγαρίας, όπου η πληρότητά τους ξεπέρασε το 100%, με συνέπεια την αποδέσμευση νερών από τους υπερχειλιστές.

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Οι Τούρκοι μολύνουν τον Έβρο ποταμό


Επιβεβαιώνονται οι ανησυχίες του Κυριάκου Γεροντόπουλου για τα επίπεδα ρύπανσης του ποταμού Έβρου από την Τουρκική πλευρά. Επιταχύνονται οι διαδικασίες συνεργασίας μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδος για την κατάρτιση σχεδίων διαχείρισης.
Με την απάντηση της ειδικής γραμματείας υδάτων, του Υπουργού Περιβάλλοντος ενέργειας και κλιματικής αλλαγής επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες του βoυλευτή Έβρου κ.Γεροντόπουλου, για την αύξηση των επιπέδων ρύπανσης του ποταμού Έβρου, ιδιαίτερα από το Ορμένιο έως την Ορεστιάδα.
Ο βουλευτής κατέθεσε ερώτηση πριν ένα μήνα προς τον Υπουργό ΠΕΚΑ Ευάγγελο Λιβιεράτο, με θέμα το πρόβλημα που υπάρχει, με τα αστικά λύματα του ποταμού Έβρου, που προέρχονται από την Αδριανούπολη και τις πόλεις και τα χωριά που συναντούν τον Εργίνη, παραπόταμο του Έβρου.